mitt nya rum (:

jag tänkte att jag måste dokumentera mitt hemliga projekt här snart - fast att det vart klart i lördags, men det har inte blivit av så jag gör det nu. iallafall en del, så sparar jag det på datan och fortsätter sen.

FÖRE :


EFTER:


FÖRE:



EFTER:


FÖRE:


EFTER:


FÖRE:


EFTER:


FÖRE:


EFTER:


ja, kära vänner.. vad tycker ni? :) - blev det fint eller ? :-D

här kommer lite bilder under själv projektet.


spackel.. tråååk! men slipa var ännu värre. allt vi har gjort är:
klippt ut tidningsbilder till spegeln,
rivit tapeter
spacklatt
slipat
rivit ut garderober
köpt möbler från ikea
målat


slip och slit med byrån.


pappa river garderoberna =)


jeppe efter målandet :]


efter att ha slipat väggarna, det är lätt det tristaste av hela projektet.


ljus bild på mig och syster ^^


så var det ju dedär med buset med myriiis. som sagt innan om jag minns rätt att jag skrivit - så har tessa, jeppe, mamma, pappa och alla andra jobbat medans jag haft kul med henne :)


och såklart har älskligen var finast i världens hela tiden :) <3


<3 (:

ja, det var väl vad jag hade att erbjuda från mitt projekt och nu ska jag pallra mig till skolan med ita en sväng.
bilder från mitt lilla kalasfestparty kommer möjligen senast idag kanske (:  -  ja, vad tycker ni om mitt nya rum ? :)

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Jag diggar ditt rum :) svin snyggt!

2009-04-09 @ 11:46:56
URL: http://isakssyrra.blogg.se/
Postat av: sanna

fan vad fint det blev!!! :D

2009-04-09 @ 11:54:19
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Anonym

herregud vad snyggt! ;) verkligen så nice ! (y)

2009-04-09 @ 13:39:47
Postat av: Anonym

/sandra XD

2009-04-09 @ 13:40:24
Postat av: johanna

ett stort hjärta på ditt rum :) <3

2009-04-09 @ 16:32:19
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: tilda

det är underbart, fast detvisste du redan att jag tyckte! ;) jag trodde jeppe sket xD HAHAH!

2009-04-20 @ 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0