krasslig

vart hos min underbara systerfamilj nu. i och för sig var inte tessa hemma, hon var på någon simgrej, men myra och calle var hemma :) vi busade jag och myra, men hon är sjuk och alldeles snorig så det blev mycket torkande av sånt mellan varven. hon var på toppenhumör förutom allt hostande och snorade (även fast hostande och snorande inte är något humör). vi gjorde en vandrande koja, hon slickade mig i ögat (xD) och vi lekte jaga. det var väl det jag har ägnat mina senaste timmar åt :) - när vi snart skulle åka kom tess hem från badhuset men det hann inte bli mer än ett hej och några ord emellan, sen skulle vi åka.

och här sitter jag nu, kliar mig i näsan och sväljer mitt saliv - men det tar emot. jag har minsann fått halsont. förkylning tror jag att det kan väntas här, men jag hoppas att jag blir bättre till helgen och till torsdag. :)

ja, vet ni allihopa. jag har nästan ingenting mer att skriva här. dagen har för det mesta vart ganska jobbig. jobbiga nyheter, jobbigt humör och jobbiga personer runt omkring mig. hoppas dagen imorn blir mer livfull och trevlig. jag ska nog minsann vara med rasmus :) -

nu ska jag ta och duscha snart, sen städa lite i mitt rum, städa buren till bea sen lägga mig i min sköna säng och somna och förhoppningsvis vakna hur pigg som helst imorn... om jag nu inte slår igång ett andra avenyn avsnitt :)


vandrande koja (:


titta mysälsklingen :) <3 / titta inte mig xD


hittade en bild på henne som jätteliten, så himla söt (:


hittade en bild på mig och min storebror också för länge sen :) 


sen blev vi båda trötta och vilade en stund :)

ja, nu blir det en varm och skön dusch, sen sovtajm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0