inte direkt topphumör

skriver ändå. för att jag inte ska dö av tråkighet, även om detta är minst lika tråkigt just nu. ni får ursäkta mitt toppenhumör men dethär är verkligen inte min vecka alltså. jag är förkyld, kanske feber, har bitit mig i kinden, ont i ögonen och skallen dunkar. imorgon är det skola också, jag som såg fram emot denhär veckan, nu är allt helt förstört. nej, vet ni vad.. här sitter jag och tröstäter chips och glömde min mobil hos ita, annars hade jag kunnat roa mig med att skriva till henne.

mikaela skrev däremot en jätterolig sak på sin blogg. hon skrev att hon letar fakta om marc klee = fattar ni, klee ? xD

nu hette han nog verkligen inte marc men klee var det viktiga. roligt.

ja, imorn är det skola, efter skolan är det fammo & faffa, efter fammo & faffa är det träning, efter träningen är det träning och efter träningen är det sova och packa. jag känner mig ganska sjuk och nere just nu så jag ids egentligen inte spela handboll ihelg. men, jag menar. att åka och spela kommer ju bara göra hela veckan bättre, så jag ska med ändå. om jag nu inte råkar drabbas av feber.. om jag nu inte redan har det.

ja, vad kan jag mer skriva? vart med ralle och ita idag. tittat tv, spelat uno och ja.. haft roligt :)

jag ska nog ta och försöka komma i säng här nu snart.. så jag är pigg och kry och glad och snäll imorgon.


imorgon måste jag föresten, under vårat långa hål mitt under dagen, göra ganska mycket på fammo & faffas lilla present, jag ska ju vara ledig på fredag.. så här måste tas igen. + att jag måste göra om saken till myra. den var lite för trång :s

förlåt att jag smittar av min nerehet på er, det ska jag ju såklart inte göra. men jag varnar er redan nu.. att läs inte detta inlägg, ni kanske också blir förkylda.

Kommentarer
Postat av: mikaela

hihi, jaa, klee xDD

men gummman :/ hoja, förstår att du kan känna dig nere, men man ahr ju sina peridoer, om du vill pratar så finns jag här och lyssnar ! förlåt för att jag typ var så där jobbig och typ inte lyssnade så bra förr, älskardig, de vetu ! <3

2009-04-23 @ 22:23:27
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0