ingenting alls :)

jag måste komma ihåg att skriva om vilken ska bort sen.. jag har hittils bara fått EN som gissat på vilken som ska bort... vilka vänner man har, vilka läsare.

jag har inte kameran med mig idag nu när jag skriver så jag kan ju säga så att bilder från kangos och från norge, vi åker ju imorn, kommer in nästa vecka någon gång :) jag har ingenting att skriva här ungefär. imorn blir det bara att stiga upp vid 9/10 och packa mina saker till resan. göra klart bokrecenssionen också, även om det bara är EN fråga kvar på VG/MVGfrågorna och sen färdigställa allt på datan, jag ska nog allt hinna. om inte imorn, så på söndag när vi kommer hem.

nu har jag ingenting mer att säga. ingenting alls. bildrace på världens finaste vän :)











visst är hon världens finaste :) - bbästavännen (:

Kommentarer
Postat av: johanna

ita är snygggggggggggggg ;))



jag orkar inte svara på vilken som ska bort, för jag har ingen aning x)

2009-04-16 @ 23:42:56
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0