GLAD!

jag är så glad idag. jag ler hela tiden. inte konstigt egentligen, våren är ju här! verkligen, på rikt. hur skönt som helst. snart är det sommar!! jag gick från mamma hit till pappa ganska nyligt och shit vad fint väder. även fast det blåste och var lite blött överallt så var det så härligt, jag tog till och med en omväg hit för att få gå längre. jag hade kunnat gå till schweiz, lätt! av härligt väder får man härliga tankar och ett härligt humör. hela livet är ju härligt just nu! har fotat en hel del denna underbara dag, i love life! :-D

någonting som inte heller gör dagen mindre bra är att mikaela skrev ett sms till mig och frågade om jag ville vara med henne och johanna idag.. och sova hos hennes fammo och faffa, i deras lägenhet alltså, inte MED - BREDVID hennes fammo och faffa xD hehe.. såklart att jag vill! bara att jag nog ska till kangos imorn och bussen härifrån går vid sju på morgonen och en vid 2 på dagen.. jag får ont i magen bara jag tänker på det, att kliva på en buss, av den och sen på en annan.. och komma till junis. herregud, jag kommer stanna i vittangi, om jag ens kommer dit.. men, det är säkert fint väder imorn, så det gör ingenting om jag råkar hamna fel.. då får jag ju gå till kangos istället, how nice! :D

jag är inte ens sur över att jag måste göra min bokrecenssion sen, jag är bara glad. tänkte nyss på den och kom på mig själv när jag tänkte 'det kan ju till och med bli kul att göra recenssionen.. ' NÄÄ? tänka så om sitt eget arbete, fyfan! xD

nä, vad har jag mer att skriva, ingenting.. jag är bara glad helt enkelt :)








nu kära vänner, hör och häpna. jag fick fnatt av vädret och gjorde lunch-frukost och satte mig ute på balkongen på en säng ,som är där tills vi för den på tippen, och åt i lugnan ro. herregud - i love life! xD




alla gräsmattor här vid oss är nästan helt tinade :)

föresten så älskar jag kiruna. visst, man blir jätteless på vintern efter typ januari/februari, men ändå så är allt så jäkla bra här. när det är vinter, precis innan julafton har vi hur mycket mysig snö som helst och man bara älskar snön då. när det blir vår, är det mysigt för att man vet att den efterlängtade sommarn kommer snart. när det är sommar uppskattar man varenda liten solstråle, för att man är van att det är vinter ett halvår och sen när hösten kommer, är man glad igen när det börjar bli kallt, då vet man att snart är det jul. hela året är i princip bra hela tiden. när det är vinter, är det verkligen vinter. -30++ ibland. när det är sommar, är det verkligen sommar. +30++ ibland. vår och höst är där emellan. tänk va vi har det bra här uppe i kiruna som verkligen får uppleva vinter. till skillnad från södrasverige. vinter för dom är 1 dm snö på backen och regn. lycko oss! :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

jessica är glaaad :DDD nu pratar vi med dig i tlfonen, hihihi :) jooo, jag tkr vi ska sova brevid min fammo o fafffa, hihihi ;))) x'D nej men snart ska vi möta dig så nu slutar jag skriva, pusss&hej :) <33

2009-04-13 @ 18:21:45
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att du också gillar film :)

ja det finns mycket dålig film och bra film!, vad gillar du för filmer så kan jag recensera den genren kasnke :)

2009-04-13 @ 19:32:26
Postat av: Anonym

glömde min länk

2009-04-13 @ 19:32:50
URL: http://filmoserier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0