dåligt humör -

jag har egentligen inte lust för någonting just nu. ingenting, verkligen ingenting. förutom att jag hade velat träffa min syster och systerdotter här idag för att det var överdrivet länge sen vi sågs sist, men så blir det antagligen inte. jag fick veta idag att jag visst hade blivit inbjuden till 93:ornas träning.. eftersom att jag kanske skulle med till härnösand till helgen.. inte för att jag vet om någon har frågat eller så. jag var iallafall inställd på att hinna umgås med min tess & myra-li men det hinns nog inte idag. jag är inte på sådär jättebra humör just nu, vilket resulterar i att jag inte ids skriva här mer.

måste bara ursäkta mig själv att jag har skrivit bokrecenssion här hela tiden, det stavades visst med ett s. förlåt mig så mycket. - nu ska jag sätta mig framför tv:n med en glassburk i handen, vänta på att klockan blir 4 då topmodel säkert börjar och jag åker till träningen på sporthallen. inte att det inte är kul och träna, men jag var inte inställd på det idag. men 1½ timme i mitt liv kan jag väl göra någonting oinställt. :) - glada miner nu.. hej

Kommentarer
Postat av: sanna

fan vad kul att du uppdaterar ofta!:^)

2009-04-21 @ 15:41:54
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: tilda

och det var ännu överdrivet överdrivet länge sen vi sågs sist..

2009-04-21 @ 15:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0