städardag,

vaknade gnaks anyss faktiskt, för typ en halvtimme sen. klockan är nu då 12.59.  vid 13 eller 14.00 ska jag försöka att städa mitt rum, dammsuga - plocka undan - skura ( om tid finns till ).  18.00 har vi träningsmatch mot flickor 95 ;) - ska bli asskönt att springa av sig allt onyttigt man har tryckt i sig under helgen :D - sen att bara springa kommer bli sjukt ´skönt när man bara har säckat hela helgen =) , har ganska lite att göra för tillfället, eller egentligen inte, men finns inget annat jag orkar göra än att skriva här &de. efter matchen på kvällen ska jag väl kanske vara med ita lrnåt ;D - har inte vart med henne så mycket under veckan eftersom att den vart så stressig. men säkert idag, hoppas :D ,
sen måste jag fråga sanna om hon kan klippa mitt hår lite idag, sen förjäkligt ut ;D - men nu ska jag se ett avsnitt av ensam mamma söker :) , pusstjing * 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0