söndag :)

just nu sitter jag här framför datan och ska bara skriva lite här, sen gå och fika. dagen i sig har vart ganska skön, har kollat lite andra avenyn, och tv. sen duschat. syster, carl och myrooot är här så jag ska bara skirva lite. idag är de farsdag och jag har inte köpt något till pappa, skulle gjort de igår, men dagen blev som den blev. ;s  -  ska väl kanske köpa någonting nu i veckan. annars kanske de blir ganska mycket pyssel från min sida, för att hinna til jul. sen i veckan kanske jag ska försöka få sanna att hjälpa mig hur man designar sin blogg, för jag är ju så himla duktig på de. ,  Sen är de ju träning också. kul att träffa alla tjejor nu när de var senast torsdag ;D - nä, nu ska jag och leka med myra-li.
och hurru mikki, de är bara att ringa när som helst om du vill prata <3

hörss

Kommentarer
Postat av: mikaela

tack jecca för att du allltid finnns, du kan oxå ringa närsomhelst, älskardig <3 :)

2008-11-09 @ 20:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0