jag är bäst på att uppdatera :D

inte. jag suger på blogg, suger på att läsa blogg, suger på allt som har med blogg att göra. jag vet inte något hur man gör, de suger. >_<   ,  idag har jag iallafall haft en ganska trevlig dag. känns som att jag och johanna på nåt sätt blivit bättre kompisar, eller hur man nu säger. haft ganska så kul me hon i skolan idag xD , jag läste, och hon satt - nu slutar vi om 37 minuter, - 36. sen kanske ner till typ 14 , de var kul. låter ju verkligen de, men. sen har vi fettat på annis - och typ bara lekt. sen har jag läst min blogg, johanna dog nästan av de som stod - och när jag tänker efter kollade jag inte så mycket på mikki när jag läste för hos satt på ett kompliserat sätt, så jag tänkte inte på att kolla på henne. ita var inte jätteglad, de var fult huja.. of, va jag är bäst på blogg. vet inte ens varför jag har en - jag skriver typ saker som jag inte skriver på bdb för att dom är för ointressanta för att vara där.   nu ska jag säga att  jag och ita beställt nya mössor, finfint :)

- jag är avis på sanna som typ kan allt om blogg och har tusen läsare, och typ jättesnyggt. , och på johanna som också har fint nu när hon fått bilder sådär längst upp på hela bloggen. >
till helgen ska jag och ita äta köttbullar och potatissallad, för att jag känner för de ;d - hejdå nu

Kommentarer
Postat av: johanna

vrf höll ja på dö? :o

2008-11-05 @ 22:37:59
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0