Välkommen 2009 :]

yey, jessica skriver i sin blogg. weeha!

nej men nu år 2009 ska jag försöka att få min blogg lite mer seriös, typ skriva i den varje dag, eller varje dag och varje dag, men som jag gör på bdb. fixa designen och allt, jag behvöer bara lite hjälp. anledningen till att jag sitter här vid datan klockan 10 på nyårsafton är att jag inget har att göra. jag ska precis ta något fettigt att äta och sen ringa ita i hopp om att hon känner för att vara med mig. annars får jag väl tvinga henne. nyårsafton ska ju vara rolig, lrhur ? :D ,



inlägget var förståss inge vettigt och bara massa skit skrivet, men förövrigt har dagen varit rolig. vart hos syster, carl och myrali. vi åt mumsmat och sköt raketer. myra ville mest befinna sig i min famn när vi sköt för att hon var rädd för smällen, men sånna tillfällen får man också njuta av, dom är fina på sitt sätt. hon känner sig trygg hos mig, det är skönt att veta. mosters lilla älskling. :)





GOTT NYTT ÅR PÅ ER NU! :D 

Kommentarer
Postat av: sanna

vsg, det var så lite. :D men det var trevligt när du kom till oss sen. ;) s.ö.t. bild!!! :D pussälskardejjjj! ;D

2009-01-01 @ 13:56:20
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0