hejhejhej :)

jag är bäst på att uppdatera här, men de suger  >  när jag inte kan någonting om blogg och de ;p - ska väl kanske fråga sanna om hjälp / som jag sagt nu i säkert ett år \ , så ska bloggen kanske bli nice.

jag ska säga en sak som är irriterande, jag vet inte om någon håller med mig - men de är min åsikt.

' vi säger såhär att det finns en tjej/kille - vi säger kille, som är speciell, modig och de. ALLA gillar han, ALLA vill vara med han och ALLA tycker han är bäst om han och massa andra gör någonting. HÄLFTEN av ALLA som 'älskar' han, och 'känner' han, känner han verkligen, och har vart med han och de. men alla älskar han ändå, ALLA tycker de är cooolt att veta vem han är och allt. > jag fattar att om man verkligen känner personen eller har iallfall pratat med han. de fula är att om han bara skullle vi säger : han spelar handboll, han skulle bara sitta på bänken och rapa, ALLA skulle älska han ändå, och han skulle vara bäst, bara för att man SKA gilla han, man SKA känna han.
 förstår ni hur jag menar ? ;p 

ska träna nu :) tjapp

Kommentarer
Postat av: mikaela

kan hållla emd dig om de, jaa :o xD

2008-12-23 @ 15:01:53
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0